Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5372
Назва: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Частина II |
Інші назви: | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
Автори: | Дем’янчук, В. Мединська, Н. Ян, Г. |
Ключові слова: | психолого-педагогічні дослідження проблеми філології лінгводидактика журналістика розвиток соціальних комунікацій |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч II |
Бібліографічний опис: | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року). Рівне, 2024. Ч ІІ. 307 с. |
Короткий огляд (реферат): | ЗМІСТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 9 Дем'янчук Анатолій, Марчук Оксана, Мельничук Лілія НАВЧАЛЬНІ ПРОЄКНТНІ МЕТОДИКИ В СИСТЕМІ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИЩОЇ ОСВІТИ 9 Богуш Алла ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРОФЕСІОНАЛІВ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ 13 Волошина Олена, Балашова Ірина Дукова Ольга, Лисий Ігор ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ . 18 Грицай Наталія, Голотюк Катерина РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ У СУЧАСНІЙ ПРИРОДНИЧІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ 21 Комар Ольга АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 23 Копотун Ігор, Мединська Наталія ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ 28 Красовська Ольга ЄВРОПЕЙСЬКІ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ТРАНСФЕРУ НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ 31 Anna Czarnecka KRYZYS ZDROWIA PSYCHICZNEGO W EUROPIE: POLITYKA DOSTĘPU DO PSYCHOTERAPII ORAZ LECZENIE ZESPOŁU STRESU POURAZOWEGO (PTSD) W KONTEKŚCIE WOJNY NA UKRAINIE 35 Сойчук Руслана ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 40 Борова Валентина ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОКАЗКИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОРИГУВАННІ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 44 Боровець Олена, Сміцька Оксана ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ . 48 Грітченко Тетяна ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У КОНТЕКСТІ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН У СВІТІ І В ОСВІТІ 51 Маліновська Наталія РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРАВОВИМИ НОРМАМИ ПОВЕДІНКИ 55 Мельничук Лілія, Пилипчук Василь ПОНЯТТЯ «КОМУНІКАТИВНА ВЗАЄМОДІЯ МЕНЕДЖЕРА» У НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ 58 Мельничук Лілія, Кравець Ігор, Кравець Руслан МОДЕЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ . 61 Миронець Ніна ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ВИКЛИКИ ТА СТРЕСИ 65 Михальчук Юлія ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОП «ПСИХОЛОГІЯ»: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ 69 Міськова Наталія ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 72 Мороз Оксана, Лилик Оксана ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПРОЯВУ БУЛІНГУ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ 75 Пагута Тамара, Пагута Віталій ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ 78 Сойко Інна СУЧАСНЕ МЕДІАСЕРЕДОВИЩЕ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 81 Сойко Інна, Біжик Богдан ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ 84 Сойко Інна, Політика Олександр ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 86 Терновик Наталія, Алєксіна Ольга ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ 88 Терновик Наталія, Воробйова Олена ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ . 91 Терновик Наталія, Данильченко Олена ВПЛИВ ВІЙНИ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА 95 Терновик Наталія, Філюк Іванна ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ 98 Торчинська Тамара ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ КУЛЬТУРИ УСНОГО Й ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ 101 Хом'як Ольга ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ГОТОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ . 108 Яницька Олена КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ТА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ 111 Кирилович Олена ВИКОРИСТАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 114 Максимчук Наталія ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ LEGO НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 117 Овдійчук Віта ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ 120 Підлужна Ольга, Филипчук Світлана ЕКЗИСТЕНЦІЙНІ ТЕХНІКИ ПСИХОЛОГА ДЛЯ РОБОТИ З УСВІДОМЛЕННЯМ СМЕРТІ 123 Білова Оксана ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА, ПРОФІЛАКТИКА ТА КОРЕКЦІЯ НАСЛІДКІВ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ЩОДО УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ МЕТОДОМ АВТОРСЬКИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ІГОР 126 Гнатюк Дмитро, Терновик Наталія ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ НА ПРОФЕСІЙНУ КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ 129 Терновик Наталія, Величко Наталія ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ 132 Вікторчук Наталія ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ БЕЗПЕЧНОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИВАЛЬНОГО ЦЕНТРУ 136 Власюк Ольга, Марчук Оксана ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НАВКОЛИШНІЙ СВІТ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 141 Дячук Анастасія, Марчук Оксана ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КАЗОК В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗДО 144 Захарчук Леся, Марчук Оксана ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 147 Кісільчук Віктор, Терновик Наталія ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТІВ В СУЧАСНІЙ СІМ’Ї 150 Кусік Дарина, Марчук Оксана НОРМАЛІЗАЦІЯ ПСИХО-ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ 153 Лазарев Андрій, Завацька Лідія, Гнітецька Тетяна ПОНЯТТЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦЯ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ 014.11 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА) 158 Матковський Андрій ПРІОРИТЕТИ ОНОВЛЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ 161 Мартинчук Тетяна ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ПІДЛІТКАМ У ФОРМУВАННІ САМОЦІННОСТІ МЕТОДАМИ АСПН 165 Матвєєва Ірина АРТТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ЗНИЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТСЬКОІ МОЛОДІ 169 Назарук Наталія БІБЛІОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ БУЛІНГУ В ПІДЛІТКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ 172 Січкар Юлія ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНОГО МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 175 Олевський Тарас ШЛЯХИ ОНОВЛЕННЯ ВИЩОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО СУЧАСНИХ СУСПІЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ 178 Опанасюк Катерина, Марчук Оксана ВИХОВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ . 181 Пітель Вікторія ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЖІНКАМИ КРИЗИ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ 184 Никонюк Діна ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 188 Хвостач Оксана, Марчук Оксана КОНЦЕПТУАЛЬНА СУТНІСТЬ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ 192 Шокот Анжела РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ 195 Якимчук Віта РАННЄ ВТРУЧАННЯ: ДЕНВЕРСЬКА МОДЕЛЬ ДЛЯ ДІТЕЙ З АУТИСТИЧНИМ СПЕКТРОМ 198 Ярмолюк Оксана, Марчук Оксана ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В УКРИТТІ 201 Яцук Іванна ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ДО СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ ШКОЛИ 204 АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ 206 Гриценко Світлана “ЛИТОВСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ СЛОВНИК” В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СИСТЕМІ “E. KALBA” 206 Груба Таміла МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ 209 Джунь Йосип ЕСЕ: ПРО ДЕЯКІ ПАРАЛЕЛІ ЛАТИНІКИ І УКРАЇНІКИ 213 Качак Тетяна ЖАНРОВЕ РОЗМАЇТТЯ ПОЕЗІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ САШКА ДЕРМАНСЬКОГО 215 Кулик Олена СОЦІАЛЬНІ ТА КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ 218 ВПЛИВУ МЕМІВ НА МОВУ 218 Кучеренко Ірина ДИСКУРСИВНА ОСНОВА НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 220 Мединська Наталія ПРИСЛІВНИКОВИЙ СКЛАДЕНИЙ ГОЛОВНИЙ ЧЛЕН ОДНОСКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ ЗІ ЗНАЧЕННЯМ ВНУТРІШНЬОГО СТАНУ 225 Омельчук Сергій ЗАГАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2024» В НОМІНАЦІЇ «УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА» 228 Антончук Олександр ТЕКСТОЗНАВСТВО У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА 233 Гаврилюк Наталія ОНЛАЙНОВІ СЛОВНИКИ НЕОЛОГІЧНОЇ ЛЕКСИКИ ЯК ВИМОГА ЧАСУ 235 Кочмар Діана ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 238 Лазуткіна Юлія РОЛЬ КЛІПОВОГО МИСЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ: ДИНАМІЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ТА СПІВПРАЦЯ 241 Овдійчук Лілія ОЛЕКСАНДР ДОВЖЕНКО ЯК ОСОБИСТІСТЬ В КОНТЕКСТІ ДОБИ: ІНТЕГРАЦІЙНО-ТЕКСТУАЛЬНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЇ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 245 Смерчко Антон MÓWIĄC INACZEJ” В ПРАКТИЦІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ І ЛІНГВОКУЛЬТУРНИХ РЕАЛІЙ У НАВЧАННІ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ 248 Шульжук Наталія «УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)» ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ОСВІТНІЙ КОМПОНЕНТ У ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ 250 Амельянович Олена АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ 256 Поченюк Яніна, Трачук Вікторія ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТАФОР В АНГЛОМОВНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ 259 Лавренюк Аліна РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ ПРОЄКТІВ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В РАМКАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ 262 Даценко Дар'я ДИДАКТИЧНИЙ РЕСУРС ЗАСОБІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ РИТОРИКИ У ФОРМУВАННІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ НА ЗАНЯТТЯХ МОВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН 266 Тарасенко Тетяна РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ-ФІЛОЛОГІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ НАПРЯМ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ 270 Філонова Наталія МОТИВАЦІЙНИЙ РЕСУРС МЕТОДИКИ ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ В УМОВАХ ОСВІТНІХ ВТРАТ 273 ЖУРНАЛІСТИКА І РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ 277 Галич Валентина ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ІМЕРСИВНОГО ІНТЕРВ’Ю 277 Myroniuk Valentyna BASIC ASPECTS OF EDITING PUBLICATIONS FOR CHILDREN: PSYCHOLOGICAL AND LINGUISTIC 281 Мазаний Віктор ФАКТОР ТОЧНОСТІ І ДОСТОВІРНОСТІ У НОВИНАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО АГЕНТСТВА 284 Горчикова Анастасія, Зубарець Антоніна, Смусь Андрій ПРИХОВАНИЙ РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ В РЕГІОНАЛЬНИХ МЕРЕЖЕВИХ МЕДІА 287 Бебих Ілона, Миронюк Валентина ТЕЛЕВІЗІЙНЕ ІНТЕРВ’Ю ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ 291 Бурсак Ірина, Миронюк Валентина КНИГОВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ІВАНА ОГІЄНКА В ЕМІГРАЦІЇ 293 Карпець Віталій, Миронюк Валентина ПОЛІТИЧНА ПРОМОВА ЯК МОВЛЕННЄВИЙ ЖАНР ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ 296 Кирильчук Ігор ЦИФРОВІ ТА СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ЯК ЗАСІБ ПОБУДОВИ ІМІДЖУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 299 Шажко Олександр ПРОПАГАНДА, ПРОТИДІЯ ПРОПАГАНДІ ПІД ЧАС ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ 302 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5372 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. ЧАСТИНА ІI |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_КОНФЕРЕНЦІЇ_МЕГУ_2024_2 час.pdf | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції | 2.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.