Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5436
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Купчишина, О. К. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-25T07:17:36Z | - |
dc.date.available | 2025-04-25T07:17:36Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Купчишина О. К. Ціннісний підхід до залучення учнів початкових класів до волонтерської діяльності. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 176-179. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5436 | - |
dc.description.abstract | Проблема впровадження аксіологічного підходу до освітньо-виховного процесу закладів загальної середньої освіти становить нині особливий інтерес у сфері педагогічної науки і практики. Нормативні документи, зокрема «Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті», «Концепція гуманітарного розвитку України до 2030 року», «Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграція в європейський простір» визначають і спрямовують освітній розвиток в Україні на збагачення інтелектуального потенціалу нації, збереження зв’язків між поколіннями на основі передачі учням і молоді культурно-мистецького досвіду, традицій і цінностей, духовного надбання людства. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | аксіологія | en_US |
dc.subject | освітньо-виховний процес | en_US |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | en_US |
dc.subject | ЗЗСО | en_US |
dc.subject | розвиток освіти | en_US |
dc.subject | педагогічна освіта | en_US |
dc.subject | Європейський простір | en_US |
dc.subject | волонтерська діяльність | en_US |
dc.subject | аксіологічна парадигма освіти | en_US |
dc.subject | волонтерство | en_US |
dc.subject | волонтерський рух | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | АТО | en_US |
dc.subject | ліцей «Престиж» | en_US |
dc.title | ЦІННІСНИЙ ПІДХІД ДО ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-176-179.pdf | Ціннісний підхід до залучення учнів початкових класів до волонтерської діяльності | 406 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.