Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКупчишина, О. К.-
dc.date.accessioned2025-04-25T07:17:36Z-
dc.date.available2025-04-25T07:17:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКупчишина О. К. Ціннісний підхід до залучення учнів початкових класів до волонтерської діяльності. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 176-179.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5436-
dc.description.abstractПроблема впровадження аксіологічного підходу до освітньо-виховного процесу закладів загальної середньої освіти становить нині особливий інтерес у сфері педагогічної науки і практики. Нормативні документи, зокрема «Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті», «Концепція гуманітарного розвитку України до 2030 року», «Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграція в європейський простір» визначають і спрямовують освітній розвиток в Україні на збагачення інтелектуального потенціалу нації, збереження зв’язків між поколіннями на основі передачі учням і молоді культурно-мистецького досвіду, традицій і цінностей, духовного надбання людства.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectаксіологіяen_US
dc.subjectосвітньо-виховний процесen_US
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиen_US
dc.subjectЗЗСОen_US
dc.subjectрозвиток освітиen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectЄвропейський простірen_US
dc.subjectволонтерська діяльністьen_US
dc.subjectаксіологічна парадигма освітиen_US
dc.subjectволонтерствоen_US
dc.subjectволонтерський рухen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectАТОen_US
dc.subjectліцей «Престиж»en_US
dc.titleЦІННІСНИЙ ПІДХІД ДО ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-176-179.pdfЦіннісний підхід до залучення учнів початкових класів до волонтерської діяльності406 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.