Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5437
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
Автори: | Максимчук, Н. В. |
Ключові слова: | початкова освіта реформа початкової освіти здоров’язберігаючі технології уроки молодший шкільний вік Нова Українська школа здоров’я людини здоровий спосіб життя фізкультурна освіта компенсаторно-нейтралізуючі технології фізкультпаузи фізкультхвилинки стимулюючі технології інформаційно-навчальні технології температурне загартовування фізичні навантаження навчально-виховні технології особистісно-розвивальні технології соціально-адаптуючі технології лікувально-оздоровчі технології соціально-психологічні тренінги адаптація |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Максимчук Н. В. Психолого-педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 173-175.. |
Короткий огляд (реферат): | Здоров’я людини та її повноцінний розвиток є запорукою міцності й розвитку держави. Інтеграція розвитку освітньої та здоров’язберігаючої сфери має стати найважливішим вектором руху у державі та суспільстві, що будуються на гуманістичних, демократичних принципах. Реформування шкільної початкової освіти у контексті збереження здоров’я підростаючого покоління за сучасних умов спрямоване не тільки на соціальний та індивідуальний ресурси. Найбільш значущим періодом у формуванні основ здорового способу життя є молодший шкільний вік. В останні роки в початковій освіті відбувається процес зміни освітньої парадигми. Новою освітньою парадигмою передбачено зміну пріоритетів із формування знань, умінь і навичок на цілісний і різнобічний розвиток особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5437 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-173-175.pdf | Психолого-педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах нової української школи | 383.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.