Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5437
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаксимчук, Н. В.-
dc.date.accessioned2025-04-25T07:26:25Z-
dc.date.available2025-04-25T07:26:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаксимчук Н. В. Психолого-педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 173-175..en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5437-
dc.description.abstractЗдоров’я людини та її повноцінний розвиток є запорукою міцності й розвитку держави. Інтеграція розвитку освітньої та здоров’язберігаючої сфери має стати найважливішим вектором руху у державі та суспільстві, що будуються на гуманістичних, демократичних принципах. Реформування шкільної початкової освіти у контексті збереження здоров’я підростаючого покоління за сучасних умов спрямоване не тільки на соціальний та індивідуальний ресурси. Найбільш значущим періодом у формуванні основ здорового способу життя є молодший шкільний вік. В останні роки в початковій освіті відбувається процес зміни освітньої парадигми. Новою освітньою парадигмою передбачено зміну пріоритетів із формування знань, умінь і навичок на цілісний і різнобічний розвиток особистості.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectреформа початкової освітиen_US
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїen_US
dc.subjectурокиen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectНова Українська школаen_US
dc.subjectздоров’я людиниen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectфізкультурна освітаen_US
dc.subjectкомпенсаторно-нейтралізуючі технологіїen_US
dc.subjectфізкультпаузиen_US
dc.subjectфізкультхвилинкиen_US
dc.subjectстимулюючі технологіїen_US
dc.subjectінформаційно-навчальні технологіїen_US
dc.subjectтемпературне загартовуванняen_US
dc.subjectфізичні навантаженняen_US
dc.subjectнавчально-виховні технологіїen_US
dc.subjectособистісно-розвивальні технологіїen_US
dc.subjectсоціально-адаптуючі технологіїen_US
dc.subjectлікувально-оздоровчі технологіїen_US
dc.subjectсоціально-психологічні тренінгиen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-173-175.pdfПсихолого-педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах нової української школи383.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.