Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМазур, Є. С.-
dc.date.accessioned2025-04-25T07:56:26Z-
dc.date.available2025-04-25T07:56:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМазур Є. С. Використання інноваційних технологій під час розвитку критичого мислення учнів на уроках української мови. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 153-156.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5442-
dc.description.abstractУ сучасному світі людина, яка володіє критичним мисленням, здатна швидко та ефективно вирішувати різноманітні завдання. Сучасна освітня модель спрямована на розвиток особистості через формування необхідних життєвих компетенцій. Впровадження нових освітніх технологій, орієнтованих на особистість, під час уроків читання, на нашу думку, є передумовою для активної пізнавальної діяльності учнів. Такі нестандартні, цікаві та творчі методи роботи пробуджують у дітей інтерес до навчання, сприяють їх емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку. Однією з таких технологій, яка не лише допомагає учням засвоїти необхідні знання, але й сприяє розвитку їх особистісних якостей, є технологія формування критичного мислення. Розвиток критичного мислення – стратегія універсальна, міждисциплінарна, дозволяє отримати такі освітні результати, як уміння працювати у різних галузях знань; здатність висловлювати свої думки усно і письмово, чітко та коректно стосовно оточуючих; формувати особисту точку зору на підставі осмислення різного досвіду, ідей та уявлень; вирішувати проблеми; самостійно займатися власною освітою; вміння співпрацювати та працювати у групі. Саме тому очевидною є життєва необхідність критичного мислення для вітчизняної освітньої системи.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectосвітні технологіїen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectосвітні системиen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectурок української мовиen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectмультимедіаen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС РОЗВИТКУ КРИТИЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-153-156.pdfВикористання інноваційних технологій під час розвитку критичого мислення учнів на уроках української мови402.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.