Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5447
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рошинець, А. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-25T08:46:53Z | - |
dc.date.available | 2025-04-25T08:46:53Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Рошинець А. І. Особливості впровадження проєктних технологій для формування математичної компетентності молодших школярів. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 134-136. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5447 | - |
dc.description.abstract | Одним з пріоритетних завдань нинішньої школи є створення повноцінних умов для особистісного розвитку кожної дитини, вироблення ініціативної життєвої позиції. Її рішення особливо актуальне для початкової ланки шкільного навчання, тому що навчальна діяльність в даний період є провідною в психічному розвитку дітей 6-10 років, а вік є чутливим періодом для виховання і навчання. Сьогодні потрібно гармонійно поєднувати навчальну діяльність, в рамках якої виробляють базові знання, вміння та навички, з діяльністю дослідницькою, творчою, пов'язаною з розвитком індивідуальних задатків учнів, їх пізнавальною активністю, здатністю вирішувати нестандартні завдання. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | шкільне навчання | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | педагогічна психологія | en_US |
dc.subject | сучасна педагогіка | en_US |
dc.subject | проєктна діяльність | en_US |
dc.subject | уроки математики | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | проєктна технологія | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | інноваційні технології навчання | en_US |
dc.subject | Державний стандарт початкової освіти | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | інформаційний простір | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-134-136.pdf | Особливості впровадження проєктних технологій для формування математичної компетентності молодших школярів | 388.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.