Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГенріх, Е.-
dc.date.accessioned2018-04-27T08:13:26Z-
dc.date.available2018-04-27T08:13:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/545-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості впровадження моделі художньо-естетичного виховання майбутніх учителів початкової школи в цілісному педагогічному процесі університету, представлено авторську модель побудовану на ідеї – цілісність педагогічного процесу університету є духовно-культурною цінністю. // In the article the features of the implementation of the model of artistic and aesthetic education of future primary school teachers in a holistic pedagogical process of the university are investigated, the model based on the author's idea of the integrity of the educational process of the university as the spiritual and cultural value is presented.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 11-16.en_US
dc.subjectМодель, художньо-естетичне виховання.en_US
dc.subjectModel, artistic and aesthetic education.en_US
dc.titleМОДЕЛЬ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ЦІЛІСНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ УНІВЕРСИТЕТУen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Генріх Емма.pdf550.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.