Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5463
Назва: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІГОР ЯК ЗАСОБУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року)
Автори: Томілович, К. О.
Ключові слова: молодші школярі
шкільний вік
педагогічні умови
навчально-виховний процес
виховання
освіта
ігри
дидактична гра
ігрове середовище
предметно-розвивальне середовище
дидактика
Я досліджую світ
освітня залузь
ігрова діяльність
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Томілович К. О. Організаційно-педагогічні умови застосування ігор як засобу пізнавальної діяльності молодших школярів в середовищі Нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 84-86.
Короткий огляд (реферат): Ефективність процесу формування пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку потребує створення певних організаційно-педагогічних умов. Погляди науковців різняться у визначенні поняття «педагогічні умови». На думку О. Дурманенко, педагогічні умови – це особливості організації навчально-виховного процесу, що детермінують результати виховання, освіти та розвитку особистості, а також об’єктивно забезпечують можливість їх досягнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5463
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-84-86.pdfОрганізаційно-педагогічні умови застосування ігор як засобу пізнавальної діяльності молодших школярів в середовищі Нової української школи383.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.