Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5463
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Томілович, К. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-28T07:24:02Z | - |
dc.date.available | 2025-04-28T07:24:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Томілович К. О. Організаційно-педагогічні умови застосування ігор як засобу пізнавальної діяльності молодших школярів в середовищі Нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 84-86. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5463 | - |
dc.description.abstract | Ефективність процесу формування пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку потребує створення певних організаційно-педагогічних умов. Погляди науковців різняться у визначенні поняття «педагогічні умови». На думку О. Дурманенко, педагогічні умови – це особливості організації навчально-виховного процесу, що детермінують результати виховання, освіти та розвитку особистості, а також об’єктивно забезпечують можливість їх досягнення. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | шкільний вік | en_US |
dc.subject | педагогічні умови | en_US |
dc.subject | навчально-виховний процес | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | ігри | en_US |
dc.subject | дидактична гра | en_US |
dc.subject | ігрове середовище | en_US |
dc.subject | предметно-розвивальне середовище | en_US |
dc.subject | дидактика | en_US |
dc.subject | Я досліджую світ | en_US |
dc.subject | освітня залузь | en_US |
dc.subject | ігрова діяльність | en_US |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІГОР ЯК ЗАСОБУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-84-86.pdf | Організаційно-педагогічні умови застосування ігор як засобу пізнавальної діяльності молодших школярів в середовищі Нової української школи | 383.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.