Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5463
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТомілович, К. О.-
dc.date.accessioned2025-04-28T07:24:02Z-
dc.date.available2025-04-28T07:24:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТомілович К. О. Організаційно-педагогічні умови застосування ігор як засобу пізнавальної діяльності молодших школярів в середовищі Нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 84-86.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5463-
dc.description.abstractЕфективність процесу формування пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку потребує створення певних організаційно-педагогічних умов. Погляди науковців різняться у визначенні поняття «педагогічні умови». На думку О. Дурманенко, педагогічні умови – це особливості організації навчально-виховного процесу, що детермінують результати виховання, освіти та розвитку особистості, а також об’єктивно забезпечують можливість їх досягнення.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectшкільний вікen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectігриen_US
dc.subjectдидактична граen_US
dc.subjectігрове середовищеen_US
dc.subjectпредметно-розвивальне середовищеen_US
dc.subjectдидактикаen_US
dc.subjectЯ досліджую світen_US
dc.subjectосвітня залузьen_US
dc.subjectігрова діяльністьen_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІГОР ЯК ЗАСОБУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-84-86.pdfОрганізаційно-педагогічні умови застосування ігор як засобу пізнавальної діяльності молодших школярів в середовищі Нової української школи383.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.