Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5464
Title: ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року)
Authors: Тимощук, П. В.
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
освітній процес
початкова школа
молодші школяріі
навчання
Нова українська школа
Державний стандарт початкової освіти
ІТ-пристрої
іІнформаційні технології
онлайн-дошки
ігри
інтерактивні вправи
3D-моделі
Issue Date: 2024
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Тимощук П. В. Формування природничої компетентності молодших школярів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 80-83.
Abstract: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі початкової школи відкриває нові можливості для навчання та розвитку молодших школярів, адже вони дозволяють зробити освітній процес більш ефективним, цікавим та доступним.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5464
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-80-83.pdfФормування природничої компетентності молодших школярів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій570.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.