Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5469
Title: | ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
Authors: | Заріпова, І. М. |
Keywords: | інклюзивна освіта особливі освітні потреби навчання дітей Нова українська школа поведінкові проблеми емоційні проблеми дисграфія дислексія дискалькулія здобувач освіти ЗЗСО освітні потреби |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Заріпова І. М. Особливості навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 64-66. |
Abstract: | В умовах сьогодення інклюзія потрібна нашій державі як засіб досягнення соціальної справедливості в інтересах учнів з особливими освітніми потребами. Тому, наразі, одним із актуальних і найважливіших факторів у сучасній школі є рух за інклюзивну освіту. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5469 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-64-66.pdf | Особливості навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу | 383.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.