Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкоцька, Я. О.-
dc.date.accessioned2025-04-28T08:59:35Z-
dc.date.available2025-04-28T08:59:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСкоцька Я. О. Особливості застосування інтегрованого підходу на уроках «Мистецтва» у початкових класах Нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 42-45.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5474-
dc.description.abstractПровідною ідеєю Концепції «Нова українська школа» є розвиток ключових компетентностей учнів. Орієнтуючись на європейський досвід освітніх реформ, українська освіта сьогодні повинна мати не академічний, а прикладний характер: усі знання, отримані в школі, дитина має використовувати в повсякденному житті. Саме такою ідеєю пронизане інтегроване навчання, яке нині набуло більш широкого розуміння в теорії й більш активного використання в практиці освітньої діяльності порівняно з попередніми роками. За новим Державним стандартом початкової освіти інтеграція є основною формою організації навчання молодших школярів.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectосвітні реформиen_US
dc.subjectукраїнська освітаen_US
dc.subjectДержавний стандарт початкової освітиen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectінтегроване навчанняen_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectпедагогічна інтнграціяen_US
dc.subjectнавколишній світen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectінтегрований урокen_US
dc.subjectбінарний урокen_US
dc.subjectінтегроване навчанняen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectпродуктивне мисленняen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-42-45.pdfОсобливості застосування інтегрованого підходу на уроках «Мистецтва» у початкових класах Нової української школи405.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.