Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПастух, М. В.-
dc.date.accessioned2025-04-28T09:19:54Z-
dc.date.available2025-04-28T09:19:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПастух М. В. Особливості застосування інтерактивних освітніх технологій на уроках «Мистецтва» у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 31-34.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5477-
dc.description.abstractУ педагогічну практику універсальний грецький термін «технологія» (означає «знання про майстерність») увійшов разом із витисненням необхідності наукового обґрунтування закономірностей пошуку оптимальної сукупності методів і засобів організації навчально-виховного процесу, цілеспрямованого впливу на особистість учня, що характеризують майстерність педагога, подібну до мистецьки діяльності (від «технос» – мистецтво, майстерність, «логос» – наука). Освітні технології складають сьогодні цілу галузь педагогічної науки, осмислюється технологічний підхід в освіті, підлягають опису та а налізу найпоширеніші вітчизняні та зарубіжні технології, обґрунтовуються авторські технології, досліджується весь арсенал технології учителя. «Технологія навчання, – як зазначає С. Гончаренко (за визначенням ЮНЕСКО), – це в загальному розумінні системний метод створення, застосування й визначення всього процесу навчання і засвоєння понять з урахуванням людських і технічних ресурсів та їх взаємодії, який ставить своїм завданням оптимізацію освіти».en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.subjectмайстерністьen_US
dc.subjectмайстерність педагогаen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectтехнологія навчанняen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.subjectінтерактивні технологіїen_US
dc.subjectхудожньо-педагогічні технологіїen_US
dc.subjectтехнологія проєктівen_US
dc.subjectмозковий штурмen_US
dc.subjectтворча роботаen_US
dc.subjectситуативні ігриen_US
dc.subjectтехнологія інтерв'юen_US
dc.subjectтехнологія арт-терапіїen_US
dc.subjectхудожні твориen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-31-34.pdfОсобливості застосування інтерактивних освітніх технологій на уроках «Мистецтва» у початкових класах нової української школи391.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.