Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5479
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьмич, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-28T09:31:44Z | - |
dc.date.available | 2025-04-28T09:31:44Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кузьмич Т. В. Особливості застосування аксіологічного підходу до навчання «Мистецтва» у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 22-26. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5479 | - |
dc.description.abstract | Проблема впровадження аксіологічного підходу до освітньо-виховного процесу закладів загальної середньої освіти становить нині особливий інтерес у сфері педагогічної науки і практики. Нормативні документи, зокрема «Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті», «Концепція гуманітарного розвитку України до 2030 року», «Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграція в європейський простір» визначають і спрямовують освітній розвиток в Україні на збагачення інтелектуального потенціалу нації, збереження зв’язків між поколіннями на основі передачі учням і молоді культурно-мистецького досвіду, традицій і цінностей, духовного надбання людства. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | аксіологія | en_US |
dc.subject | освітньо-вихований процес | en_US |
dc.subject | ЗЗСО | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | освітній розвиток | en_US |
dc.subject | культурні цінності | en_US |
dc.subject | аксіосфера | en_US |
dc.subject | аксіологічна парадигма освіти | en_US |
dc.subject | аксіологічний підхід | en_US |
dc.subject | мистецька освіта | en_US |
dc.subject | шкільна освіта | en_US |
dc.subject | мистецькі образи | en_US |
dc.subject | виховання мистецтвом | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_7.11.2024_fdb03def-f95f-4612-b73a-54c0af7ddb92-22-26.pdf | Особливості застосування аксіологічного підходу до навчання «Мистецтва» у початкових класах нової української школи | 394.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.