Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/567
Назва: ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
Автори: Бараш, М.
Ключові слова: Інклюзивна освіта,діти, інвалідність, школа.
Inclusive education, children, disability, school, education.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 152-156.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблему адаптаціі дітей-інвалідів до навчання в школах України, виокремлено головні аспекти інклюзивної освіти, розкрито, що навчальні заклади повинні бути спеціально підготовленими для навчання дітей-інвалідів, дано рекомендації вчителям щодо адаптації дітей з особливими потребами до навчання та виховання в школі, окреслено вимоги, що ставляться перед вчителем, який безпосередньо працює з дітьми з особливими потребами. // In the article the problem of adaptation of disabled children to study in schools of Ukraine is studied. The main aspects of inclusive education are determined. It is explained that school should be specially equipped for teaching disabled children. The recommendations for teachers for adaptation of children with special needs for training and education at school are given. The requirements which are the teacher who works directly with children with special educational needs are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/567
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Бараш .pdf596.85 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.