Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/569
Title: СУЧАСНІ АСПЕКТИ В КОМПЛЕКСНІЙ ФІЗИЧНІЙ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ (11–15 РОКІВ) ПРИ СКОЛІОЗІ І–ІІ СТУПЕНЯ
Authors: Гутель, О.
Keywords: Сколіотична хвороба, консервативне лікування.
Scoliosis, medical treatment.
Issue Date: 2016
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 162-165.
Abstract: У статті здійснено аналітичний огляд наукових публікацій, що стосуються сучасних аспектів в комплексній фізичній реабілітації дітей середнього шкільного віку (11–15 років) при сколіозі І–ІІ ступеня, досліджено та узагальнено існуючі програми фізичної реабілітації для хворих з початковими ступенями сколіотичної хвороби, розкрито методи консервативного лікування сколіотичної хвороби, їх актуальність на ранніх стадіях захворювання, викладено основні завдання лікувальної фізичної культури, загальні та спеціальні засоби лікувальної гімнастики, основні вимоги до методики лікувальної гімнастики. // This article provides an analytical review of scientific publications concerning contemporary issues in a comprehensive physical rehabilitation of secondary school age children (11-15 years) in I-II degree scoliosis. The aim of our study was to analyze existing physical rehabilitation programs for patients with initial degrees of scoliosis and synthesis of the analyzed material. The article discloses question of conservative treatment of scoliosis, its relevance in the early stages of the disease, describes the main challenges of medical physical culture (physical therapy), general and special funds of therapeutic exercises, basic requirements for methods of physiotherapy.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/569
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2016. № 2 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Гутель.pdf546.3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.