Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/588
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ (5–6 РОКІВ) ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
Автори: Мельничук Олеся
Ключові слова: Підготовка до школи, дошкільники, першокласники; мотиваційна, емоційно-вольова, розумова готовність.
Training for schooling, preschool children, first-grader pupils, motivational, emotional- volitional, mental readiness
Дата публікації: 2017
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 18-24.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі психолого-педагогічної підготовки дітей дошкільного віку до навчання у школі. Обґрунтовано особливості готовності до школи як інтегративну характеристику психічного розвитку дитини. Охарактеризовано компоненти, що забезпечують її успішну адаптацію до умов і вимог школи: мотиваційна, емоційно-вольова, інтелектуальна готовність. // The article deals with the actual problem of psychological and pedagogical preschool children’ training for schooling. The peculiarities of readiness for school as an integrative characteristics of the child’s mental development are grounded. The components that ensure its successful adaptation to conditions and requirements of school: motivational, emotional-volitional, intellectual readiness are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/588
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Мельничук.pdf435.65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.