Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/592
Title: ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА «ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО»
Authors: Павлюк, К.
Keywords: Комплексний підхід, відродження національної школи, художня освіта, майбутній учитель початкової школи.
Complex approach, renewal of national school, artistic education, future teacher of primary school.
Issue Date: 2017
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 37-43.
Abstract: У статті досліджено важливість підготовки майбутнього вчителя початкових класів до застосування інтерактивних педагогічних технологій, розкрито організаційно-педагогічні умови, спрямовані на забезпечення професійної підготовки. Зазначено, що оновлення національної школи в сучасних умовах розвитку суспільства неможливе без формування висококваліфікованого фахівця. Обґрунтовано, що оновлення освітнього процесу передбачає підготовку кадрів високої кваліфікації, які володіють морально-естетичною культурою, здатних швидко адаптуватись у мінливому світі. // The importance of the primary school future teacher’s training of for usage of interactive pedagogical technologies is investigated; organizational and pedagogical conditions aimed to providing vocational training are revealed in the article. It is noted that renewal of national school in the modern conditions of society development is impossible without formation of a highly qualified specialist. The renewal of the educational process expects training of highly qualified personnel who possess moral and aesthetic culture capable of quick adapting in the changing world.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/592
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Павлюк.pdf428.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.