Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/597
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Authors: Юсин, Л.
Keywords: Компетенція, компетентність, професійна компетентність, правова компетентність, майбутній вихователь дошкільного навчального заклад.
Competence, expert knowledge, professional competence, legal competence, preschool future teacher.
Issue Date: 2017
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 68-74.
Abstract: У статті розкрито поняття «компетенція», «компетентність», «професійна компетентність», «правова компетентність». Розглянуто різні точки зору на проблему професійної компетентності. Визначено сукупність фахових компетенцій майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. Обґрунтовано, що найбільш ефективними формами організації навчально-виховного процесу є використання дискусій, проблемних ситуацій, дидактичних та ділових ігор, методу проектів. // The notion of «competence», «expert knowledge», «professional competence», «legal competence» are revealed in the article. Different points of view on the problem of professional competence are considered. The set of professional competences of the preschool future teacher is determined. The authors grounded that the most effective forms of the educational process organization is the use of discussions, problem situations, didactic and business games, project method.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/597
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Юсин.pdf428.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.