Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/617
Title: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ ТЕЛЕРЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ
Authors: Петрук Юліана
Keywords: Соціальна реклама, регулювання, формування громадської думки, соціальні проекти, зміна поведінкової моделі.
Social advertisement, regulation, formation of public opinion, social projects, change of behavioral pattern.
Issue Date: 2017
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 194-199.
Abstract: У статті досліджено стан соціальної реклами в Україні та перспективи її розвитку. Розглянуто основні проблеми, що стосуються становлення соціальної реклами як самостійного елементу загальної соціальної політики держави. Визначено способи формування громадської думки. // The article investigates the state of social advertisement in Ukraine and the prospects for its development. The main problems concerning formation of social advertising as an independent element of the general social policy of the state are considered. The ways of public opinion formation are determined.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/617
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Петрук.pdf435.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.