Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрук Юліана-
dc.date.accessioned2018-04-27T13:37:00Z-
dc.date.available2018-04-27T13:37:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/617-
dc.description.abstractУ статті досліджено стан соціальної реклами в Україні та перспективи її розвитку. Розглянуто основні проблеми, що стосуються становлення соціальної реклами як самостійного елементу загальної соціальної політики держави. Визначено способи формування громадської думки. // The article investigates the state of social advertisement in Ukraine and the prospects for its development. The main problems concerning formation of social advertising as an independent element of the general social policy of the state are considered. The ways of public opinion formation are determined.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 194-199.en_US
dc.subjectСоціальна реклама, регулювання, формування громадської думки, соціальні проекти, зміна поведінкової моделі.en_US
dc.subjectSocial advertisement, regulation, formation of public opinion, social projects, change of behavioral pattern.en_US
dc.titleВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ ТЕЛЕРЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 2 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Петрук.pdf435.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.