Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/622
Title: НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ ПІСЛЯ ЇЇ ПРИЄДНАННЯ ДО БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
Authors: Борейко, В. І.
Keywords: вища школа
higher school
Болонський процес
якість підготовки
мобільність
наукові кадри
Bologna process
quality of training
mobility
scientific personnel
Issue Date: 2013
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць. - Рівне:РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 239 с. - С. 5-12.
Abstract: В статті досліджено нинішній стан вищої школи України, визначено переваги і недоліки, які наша країна отримала після приєднання до Болонського процесу, обґрунтовано пропозиції для підвищення якості підготовки студентів та наукових кадрів. // In this article the current state of higher school of Ukraine is investigated, the advantages and disadvantages, that our country has received after joining the Bologna process are defined, proposal for improving the quality training of students and academic personnel are substantiated.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/622
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Борейко В. І.pdf471.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.