Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/622
Title: | НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ ПІСЛЯ ЇЇ ПРИЄДНАННЯ ДО БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ |
Authors: | Борейко, В. І. |
Keywords: | вища школа higher school Болонський процес якість підготовки мобільність наукові кадри Bologna process quality of training mobility scientific personnel |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць. - Рівне:РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 239 с. - С. 5-12. |
Abstract: | В статті досліджено нинішній стан вищої школи України, визначено переваги і недоліки, які наша країна отримала після приєднання до Болонського процесу, обґрунтовано пропозиції для підвищення якості підготовки студентів та наукових кадрів. // In this article the current state of higher school of Ukraine is investigated, the advantages and disadvantages, that our country has received after joining the Bologna process are defined, proposal for improving the quality training of students and academic personnel are substantiated. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/622 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Борейко В. І.pdf | 471.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.