Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/624
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ – ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГOГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇ
Автори: Гарієвський, Ю. В.
Ключові слова: педагогічні цінності
educational values
педагогічна аксіологія
педагогічна діяльність
класифікація
pedagogical axiology
educational activities
classification
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 19-26.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні положення педагогічної аксіології – науки про цінності. Розкрито зміст педагогічних цінностей, проаналізована їх класифікацію та запропоновано розширене тлумачення сутності кожної з груп. Визначено роль аксіології у формуванні ціннісних орієнтирів у педагогів та учнів. // In this article the main provisions of pedagogical axiology – the science of values are investigated. The content of pedagogical values is disclosed, their classification is analyzed, and broadened interpretation of the essence of each group is suggested. The role of axiology in shaping the teachers’ and students’ values is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/624
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Гарієвський Ю. В.pdf430.1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.