Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/633
Title: | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ |
Authors: | Цимбалюк О. М. |
Keywords: | комунікативна діяльність communicative activities суб'єктне спілкування гуманістична педагогіка педагогічна комунікація комунікативна компетентність subject of communication humanistic pedagogy pedagogical communication communicative competence |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 150-155. |
Abstract: | У статті викладено результати теоретичного аналізу проблеми розвитку професійної комунікативної діяльності вчителя загальноосвітньої школи у теорії вітчизняної педагогіки другої половини ХХ століття. Проаналізовано основні підходи за якими здійснювалося дослідження цієї проблеми; визначено особливості, функції та спрямованість педагогічної комунікації учителя. // In the article the results of a theoretical analysis of the problem of secondary school teacher’s professional communication in the theory of national education of the second half of the twentieth century are stated. Basic approaches to the study of the problem are analyzed; features, functions and orientation of pedagogical communication of teacher are defined. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/633 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Цимбалюк О. М.pdf | 431.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.