Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/649
Назва: СТАН ЗДОРОВ’Я УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ І СТРАТЕГІЯ ЙОГО ЗМІЦНЕННЯ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС
Автори: Поташнюк І. В.
Дем’янчук А. С.
Ключові слова: здоров’я
physical growth
фізичний розвиток
здоров’язбережувальні технології
healthcare technologies
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 212-218.
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати досліджень фізичного розвитку учнів гімназій, його особливості у порівнянні з учнями загальноосвітніх шкіл. Виявлено ознаки зниження рівня фізичного розвитку, ослаблення функціональних можливостей окремих систем організму учнів. Акцентується увага на ефективності впровадження здоров’язбережувальних технологій в педагогічний процес. // In the article the research results of physical growth of the pupils of gymnasiums and its peculiarities in comparison with the pupils of secondary schools are presented. The signs of physical growth reduction and weakening of functional possibilities of pupil’s organism certain systems are found out. Attention is focused on the need to introduce of healthcare technologies in a pedagogical process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/649
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Поташнюк І. В., Дем’янчук А. С.pdf431 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.