Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/655
Назва: ПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ
Автори: Грицай, Н. Б.
Ключові слова: методика навчання біології
methods of teaching biology
портфоліо
педагогічна практика
оцінювання
portfolio
pedagogical practices
assessment
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 44-49.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення педагогічної практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів біології. Визначено недоліки в організації та проведенні педагогічної практики у ВНЗ та шляхи її вдосконалення. Обґрунтовано можливості використання портфоліо як засобу автентичного оцінювання педагогічної практики з біології. // The meaning of pedagogical practice in the system of the future biology teachers’ methodical training is cleared in the article. The drawbacks in organization and conduction of the students’ pedagogical practice in higher educational establishments and the ways of its improvement are drawn. The possibilities of portfolio usage as the means of authentic evaluation of pedagogical biology practice are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/655
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Грицай Н. Б.pdf417.18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.