Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛещенко Г. П.-
dc.date.accessioned2024-02-26T13:01:50Z-
dc.date.available2024-02-26T13:01:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/658-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасні підходи до викладання української мови у загальноосвітній школі, які відповідають меті і новому змісту навчання та є компетентнісно і комунікативно спрямованими. Основну увагу зосереджено на функційно-комунікативному підході, визначено його сутність, основи, принципи, засоби і методи реалізації. // The article reviews current approaches to teaching Ukrainian language in secondary school, which answer the purpose and a new content of the native language study and are competency and communicative directed. The main attention is focused on a functional-communicative approach. Its essence, basis, principles, means and methods of implementation are defined.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 78-85.en_US
dc.subjectкомпетентнісне навчанняen_US
dc.subjectcompetence trainingen_US
dc.subjectукраїнська мова-
dc.subjectкомпетенція-
dc.subjectкомунікація-
dc.subjectфункційно-комунікативний підхід-
dc.subjectUkrainian language-
dc.subjectcompetence-
dc.subjectcommunication-
dc.subjectfunctional and communicative approach-
dc.titleСУЧАСНІ КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Лещенко Г. П.pdf445.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.