Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/661
Назва: ВИКЛАДАЧ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОРГАНІЗАТОР НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Автори: Митуля К. А.
Ключові слова: навчально-виховний процес
teaching and educational process
компетентність
педагогічна діяльність
вища школа
професійна культура
професійна культура
competence
pedagogical activity
higher school
professional culture
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 102-111.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено роль викладача вищого навчального закладу як організатора навчально-виховного процесу. Проаналізовано функції викладача, який забезпечує навчальний процес, авторитет його творчої та активної особистості, як важливої складової сучасного викладача в організації навчально-виховного процесу у вищій школі. // In this article the role of the teacher of a higher educational institution as organizer of teaching and educational process is defined. The functions of a teacher who carry out educational process, authority of his creative and active person, as an important part of the modern teacher in the organization of teaching and educational process at the higher school are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/661
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Митуля К. А.pdf540.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.