Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/662
Title: DESIGN-BASED RESEARCH FOCUSING ON THE INFLUENCES OF A PEDAGOGICAL THREE-FIELD METHODOLOGY IN STUDENTS’ LEARNING OUTCOMES
Authors: Hargreaves, S.
De Brucker, J.
Belmans, W.
Keywords: сomputer assisted language learning (CALL)
комп'ютеризоване навчання мови (CALL)
split-class teaching (SCT)
self- sustained learning
blended learning & technology (ICT)
навчання у спліт-класах (SCT)
самостійне навчання
змішане навчання з використанням ІКТ
Issue Date: 2013
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 122-132.
Abstract: This article deals with the results of experimental study of successful training of teacher trainer in language learning in split-class teaching (SCT) in a three-field methodology. This research focuses on a new approach linking communicative language teaching (CLT), self-sustained learning (SSL) and focus on from (FonF) with ICT in a novel language training environment. // У статті проаналізовано результати експериментального дослідження ефективності педагогічної підготовки майбутніх вчителів в процесі вивчення мови у спліт-класах (SCT) за тригалузевою методологію. Висвітлено новий підхід взаємозв'язку комунікативного навчання мови (CLT), самостійного навчання (SSL) та інформаційно-комунікативного навчання (ІКТ).
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/662
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Hargreaves S., De Brucker J., Belmans W.pdf637.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.