Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/664
Title: ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ КОНЦЕПЦІЇ І СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Чайка В. М.
Keywords: інноваційна діяльність
innovative activity
підготовка майбутнього вчителя
концепція і система підготовки
методологічні засади підготовки
training of future teacher
conception and system training
methodological principles of training
Issue Date: 2013
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 174-181.
Abstract: В статті обґрунтовано три концепти (методологічний, теоретичний і технологічний) системи підготовки до інноваційної педагогічної діяльності, методологічні підходи (системний, синергетичний, діяльнісний, праксеологічний, гуманістичний, культурологічний, аксіологічний, суб’єктний, акмеологічний і професіографічний) та основні чинники (особистісний, навчально-інформаційний, теоретичний і практичний) підготовки до інновацій в педагогічній діяльності. // In the article three concepts (methodological, theoretical, technological) of the training system to innovative pedagogical activity, methodological approaches (systematic, synergetic, activity, praxeological, humanistic, culturological, axiological, subject, acmeological and professiographic) and the main factors (personal, education informational, theoretical and practical) of training to innovations in pedagogical activity are grounded.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/664
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Чайка В. М.pdf426.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.