Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/666
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войнаровський, А. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T10:42:32Z | - |
dc.date.available | 2024-02-26T10:42:32Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/666 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито, як з позиції педагогіки спостерігається підвищення ролі ціннісно-гуманістичних аспектів фізичної культури і фізкультурної освіти, досліджено соціально-педагогічні аспекти впливу спорту на студентів. // It is revealed in the article that from the standpoint of pedagogy there is the enhancing of the role of values and humanistic aspects of physical education and physical education, the social and educational aspects of the impact of sports on students are investigated. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 233-236. | en_US |
dc.subject | фізичне виховання | en_US |
dc.subject | physical education | en_US |
dc.subject | фізична культура | - |
dc.subject | здоров’я | - |
dc.subject | студенти | - |
dc.subject | ВНЗ | - |
dc.subject | physical culture | - |
dc.subject | health | - |
dc.subject | students | - |
dc.subject | higher educational establishment | - |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ СТУДЕНТСЬКОГО СПОРТУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Войнаровський А. М.pdf | 404.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.