Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/672
Назва: ОСОБЕННОСТИ ПРОЯВЛЕНИЯ КОМПОНЕНТОВ ЭМОЦИОНАЛЬНОЙ САМОРЕГУЛЯЦИИ СТУДЕНТОВ В СИТУАЦИИ КОНТРОЛЯ ЗНАНИЙ // ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВИ КОМПОНЕНТІВ ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ СТУДЕНТІВ В СИТУАЦІЇ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
Автори: Башкирова, Ю. В.
Ключові слова: emotional state
self-regulation
adolescence
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 16-25.
Короткий огляд (реферат): В статье представлены результаты изучения особенностей проявления компонентов эмоциональной саморегуляции у студентов в процессе контроля знаний. Исследование обусловлено необходимостью обращения пристального внимания на эмоциональное состояние студентов в период сессии. Обучение студентов приемам эмоциональной саморегуляции, углубление знаний о своем эмоциональном состоянии и его проявлениях способствует успешной самоактуализации представителя юношеского возраста и повышает уровень его учебных достижений. // У статті представлені результати вивчення особливостей прояву компонентів емоційної саморегуляції у студентів у процесі контролю знань. Дослідження обумовлено необхідністю звернення пильної уваги на емоційний стан студентів у період сесії. Навчання студентів прийомам емоційної саморегуляції, поглиблення знань про свій емоційний стан і його проявах сприяє успішній самоактуалізації представника юнацького віку і підвищує рівень його навчальних досягнень. // The article presents the results of studying features of manifestation of students’ emotional self-regulation components in the process of knowledge control. The study is caused by the need to draw attention to the emotional state of the students during the session. Teaching students the techniques of emotional self-regulation, increasing knowledge about their emotional state and its manifestations promotes successful self-actualization of adolescence and increases the level of their educational achievements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/672
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Башкирова Ю. В.pdf523.58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.