Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/675
Title: ДІАГНОСТИКА ЗМІСТОВНИХ КОМПОНЕНТІВ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
Authors: Яницька О. Ю.
Іванюта О. В.
Keywords: змістовні компоненти візуального мислення
сontent components of visual thinking
методика Фідлера (піктограма)
підлітковий вік
візуалізація
Fiedler technique (icon)
adolescence
visualization
Issue Date: 2013
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 182-191.
Abstract: В статті діагностовано змістовні компоненти візуального мислення підлітків шляхом використання методики Фідлера. Виділено особливості візуального мислення підлітків, як однієї з складових загальної інтелектуальної діяльності. Науково обґрунтовано специфіку розвитку змістовних компонентів візуального мислення підлітків. // The article deals with diagnosing of content components of adolescents’ visual thinking by Fiedler technique that allowed to allocate peculiarities of adolescents’ visual thinking as one of the components of the general intellectual activity. The specificity of content components of adolescents’ visual thinking is scientifically substantiated.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/675
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яницька О. Ю., Іванюта О. В.pdf501.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.