Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/687
Title: ЗНАЧУЩІСТЬ КОМПОНЕНТІВ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФЕХТУВАЛЬНИКІВ НА ЕТАПІ ПОПЕРЕДНЬОЇ БАЗОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Authors: Брискін, Ю. А.
Пітин, М. П.
Задорожна, О. Р.
Keywords: фехтування
fencing
нформаційні блоки
значущість
етап попередньої базової підготовки
informational topics
importance
stage ofprevious basic development
Issue Date: 2013
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 209-216.
Abstract: У статті розглянуто структуру і зміст теоретичної підготовки фехтувальників як важливого чинника зростання спортивної майстерності. Зроблено спробу визначення значущості компонентів теоретичної підготовки фехтувальників на етапі попередньої базової підготовки. Визначено необхідність комплексного вивчення фехтувальниками на етапі попередньої базової підготовки інформаційних блоків з теорії обраного виду спорту. // In the article the structure and content of theoretical training of fencers at the stage of previous basic development is considered. There was made an attempt to determine levels of importance of components in theoretical training of fencers at the stage of previous basic development. There was determined the importance of complex learning of informational topics by fencers at the stage of previous basic development.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/687
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Брискін Ю. А., Пітин М. П., Задорожна О. Р.pdf642.28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.