Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/735
Title: ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТЕОРІЇ ПІДРУЧНИКА ТА ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАД ЙОГО СТВОРЕННЯ
Authors: Генсіцька-Антонюк, Н. О.
Keywords: шкільний підручник
school textbook
функціональний підхід
творення підручника
принципи навчання
functional approach
textbook formation
learning principles
Issue Date: 2014
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 32-38.
Abstract: У статті досліджено шкільний підручник як історико-педагогічний феномен. Розкрито основні аспекти теорії підручника та підходи до розроблення дидактичних засад його створення. Виокремлено дидактичні функції шкільного підручника. Визначено основні проблеми творення підручника. Запропоновано конкретні рекомендації для підвищення зрозумілості і ефективності сприйняття та розуміння тексту підручника. // In the article the school textbook as a historical and pedagogical phenomenon is investigated. The basic aspects of textbook formation theory and approaches to developing of didactic principles of its creation are revealed. The didactic functions of school textbook are described. In addition, the article singled out the main problems of textbook formation. The specific recommendations on improving the clarity and effectiveness of perception and comprehension of the textbook are proposed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/735
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Генсіцька-Антонюк Н. О.pdf438.08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.