Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/740
Title: РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Authors: Гринюк, Т. Ю.
Keywords: розвиток
development of creative abilities
творчі здібності
дитяча праця
трудове навчання
структура творчих здібностей
творча праця
children’s work
manual training
structure of creative abilities
creative work
Issue Date: 2014
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 39-44.
Abstract: У статті досліджено суть, характер та пізнавальні завдання для розвитку творчих здібностей та формування ділової активності в процесі трудового навчання молодших школярів. Розкрито особливості дитячої творчої праці, необхідні умови для її розвитку в учнів, а також структуру творчих здібностей школярів. Наведено рекомендації майбутнім вчителям для формування та розвитку творчих здібностей у молодших школярів у процесі їх трудового навчання. // The essence, character, cognitive tasks for development of creative abilities, formation of pupils’ activity in the process of manual training and peculiarities of children’s creative work, necessary conditions for its development and also special features of children’s work and structure of pupils’ creative abilities are considered in the article. The author proposes recommendations for the future teachers concerning formation and development of pupils’ creative abilities.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/740
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Гринюк Т. Ю.pdf554.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.