Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/752
Title: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Authors: Мельничук Л. Б.
Трофимчук В. М.
Keywords: професійна культура
professional culture
майбутній педагог
компоненти
показники та рівні сформованості професійної культури
future teacher
components
indicators and levels of the professional culture
Issue Date: 2014
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 138-145.
Abstract: У статті подано загальнонаукову характеристику професійної культури майбутнього учителя, обґрунтовано компоненти, показники і рівні її сформованості у майбутніх педагогів. Виокремлено та охарактеризовано систему компонентів формування професійної культури майбутнього учителя: когнітивний, конструктивно-прогностичний, організаційно-діяльнісний та оцінно-інформаційний. Обґрунтовано основні професійні уміння, які входять до складу кожного з компонентів. // The article presents a general scientific characteristic of future teacher’s professional culture; the components and levels of future teacher’s professional culture formation are grounded. The system components of future teacher’s professional culture forming are allocated and described: cognitive, prognostic, organizational and evaluative informational. The basic professional skills, which are a part of each component, are grounded.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/752
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Мельничук Л. Б., Трофимчук В. М.pdf454.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.