Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/756
Title: ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВАЖЛИВІСТЬ ОСВОЄННЯ ВЧИТЕЛЯМИ «НАУКИ ЛЮДЯНОСТІ»
Authors: Петрук, А. П.
Петрук, О. М.
Keywords: Василь Сухомлинський
Vasyl Sukhomlynskii
«наука людяності»
вчитель
особистісні риси
конфлікт
доброзичливість
любов
«Science of Humaneness»
a teacher
personal qualities
conflict
kindness
love
Issue Date: 2014
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 182-188.
Abstract: В статті досліджено погляди Василя Сухомлинського на роль особистісних рис вчителя у гуманізації його взаємовідносин із учнями. Проаналізовано поради вченого щодо підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу в школі. Розкрито поняття «наука людяності», яку повинні освоїти педагоги. Стверджено думку про те, що саме хороший вчитель, який досконало володіє знаннями і вміннями в педагогічній діяльності, може стати майстром своєї справи. // Vasyl Sukhomlynskyi’s ideas on the role of the teacher’s personal qualities in humanization of his/her relations with pupils are determined in the article. The scientist’s advice cosidering increasing of effectiveness of educational process organization at school is analyzed. The concept «Science of Humaneness» which must be mastered by educators is exposed. The authors affirm that a good teacher, who is able to use skills and abilities in pedagogical activity can become a high-qualified specialist.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/756
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Петрук А. П., Петрук О. М.pdf434.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.