Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/757
Title: ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМУ
Authors: Попова, Д. А.
Keywords: компетентність
competence
полікультурна компетентність
фахівці з туризму
сучасне суспільство
multicultural competence
future specialists in tourism
modern society
Issue Date: 2014
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 189-198.
Abstract: У статті досліджено сучасні тлумачення поняття «полікультурна компетентність» та наукові підходи до проблеми визначення полікультурної компетентності майбутніх фахівців з туризму. Обґрунтовано, що полікультурна компетентність майбутніх фахівців з туризму повинна включати до свого складу компетенції, які відповідають вимогам сучасного суспільства та ринку праці. Запропоновано інтегроване визначення полікультурної компетентності майбутніх фахівців з туризму. // The article analyzes the contemporary interpretation of the concept «multicultural competence» and scientific approaches to the definition of multicultural competence of future specialists in tourism. Attention is paid to the fact that multicultural competence of future specialists in tourism should include competencies that meet the requirements of modern society and the labour market. The integrated definition of multicultural competence of future specialists in tourism is proposed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/757
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Попова Д. А.pdf475.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.