Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/761
Назва: ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У ЧОЛОВІЧИХ ШКОЛАХ У 1943–1954 рр.
Автори: Стельмашук Ж. Г.
Ключові слова: дисциплінованість
discipline
свідома дисципліна
учні
роздільне навчання
чоловічі школи
форми і методи виховання
conscious discipline
students
separate education
male school
the forms and methods of education
Дата публікації: 2014
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 238-246.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості виховання дисциплінованості у чоловічих школах у 1943–1954 рр. Розкрито завдання, зміст діяльності, форми та методи виховання учнів у цих школах. Визначено особливості використання найбільш уживаних методів виховання дисциплінованості учнів, зокрема, переконування, роз’яснення, режиму, вимоги, доручення, громадської думки, заохочення та покарання. Доведено наявність та розкрито характер взаємодії сім’ї та школи, форми позакласної та позашкільної роботи у вихованні хлопців. // In the article the features of discipline formation in men's schools in 1943-1954 are investigated. Objectives, content, forms and methods of education of students in these schools are revealed. The features of the use of the most common methods of discipline formation are determined, particular, persuasion, explanation, regime, requirements, errands, public opinion, encouragement and punishment. The existence and nature of interaction between family and school is prove; the forms of extra-curricula work in the education of boys are discovered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/761
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Стельмашук Ж. Г.pdf449.48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.