Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/762
Title: | НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ БАКАЛАВРІВ З ТУРИЗМУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ |
Authors: | Томащук О. Г., Дишко О. Л. |
Keywords: | модель мodel бакалавр з туризму професійна взаємодія споживачі туристичних послуг bachelor in tourism professional interaction consumers of tourist services |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 247-252. |
Abstract: | У статті представлено теоретичну модель формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг, яка складається з чотирьох блоків: організаційного, змістового, конструктивного і діагностико-результативного. Сформульовано завдання та педагогічні умови, які сприятимуть досягненню мети підготовки бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг. // This article presents a theoretical model of readiness of bachelors in tourism for professional interaction with consumers of tourism services, which consists of four blocks: organizational, contextual, structural and diagnostic-effective. The tasks and pedagogical conditions, which contribute achievement of the objectives of bachelors in tourism training to professional interaction with consumers of tourism services are formulated. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/762 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Томащук О. Г., Дишко О. Л.pdf | 464.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.