Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/764
Title: СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ
Authors: Швачка Л. С.
Keywords: розвиток
development
компоненти
структура
самоосвітня компетентність
майбутній викладач
діяльність
components
structure
self-educational competence
future teacher
activities
Issue Date: 2014
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 267-274.
Abstract: В статті досліджено основні досягнення вітчизняних і зарубіжних вчених щодо питання розвитку професійної самоосвітньої компетентності. Визначено компоненти професійної самоосвітньої компетентності та технологія її розвитку на основі професійної самоосвітньої діяльності. Запропоновано структуру професійної самоосвітньої компетентності майбутнього викладача в умовах магістратури зі спеціальності «Педагогіка вищої школи». // In the article the main achievements of domestic and foreign scholars on issues of professional self-educational competence are investigated. The components of professional competence and the technology self-educational competence development based on professional self-educational activity are defined. The structure of professional self-educational competence of future teachers of higher educational establishments in the conditions of Master's degree programme in «Pedagogy of Higher Education» is proposed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/764
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Швачка Л. С.pdf436.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.