Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/793
Title: МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ У ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМАХ
Authors: Курок В. П.
Keywords: інтеграція знань
knowledge integration
міждисциплінарна інтеграція
навчальні дисципліни
диференціація
interdisciplinary integration
educational subjects
differentiation
Issue Date: 2015
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 82-89.
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність міждисциплінарної інтеграції знань з метою розвитку системного мислення. Окреслено її завдання в навчально-виховному процесі. Схарактеризовано основні напрями інтеграції знань у педагогіці. Визначено умови інтеграції навчальних дисциплін. // The need of interdisciplinary knowledge integration with the aim of systematic thinking development is grounded in the article. The tasks of interdisciplinary knowledge integration in the educational process are outlined. The main directions of knowledge integration in Pedagogics are determined. The conditions of subjects integration are defined.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/793
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 1(13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Курок В. П.pdf433.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.