Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯсінський, М. М.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:31:30Z-
dc.date.available2024-02-21T08:31:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/822-
dc.description.abstractВ статті досліджено матеріали рекомендованих Міністерством освіти і науки України шкільних підручників «Історія України: вступ до історії» для 5 класу загальноосвітніх шкіл. Розкрито, що за тематикою розділів та окремих параграфів, особливостями інформативного наповнення тексту і побудови логічних зв'язків між окремими текстовими частинами підручника школярі формують історичний образ України. Обґрунтовано необхідність виваженого й аргументованого підходу до вибору текстового та ілюстративного матеріалу підручника, який би міг бути доступним для учнів, які починають вивчати історичні дисципліни. // The article studies the materials of textbooks «History of Ukraine: Introduction to History» for 5th grade of secondary schools, recommended by the Ministry of Education and Science of Ukraine. It is disclosed that on the subject of particular sections and paragraphs of a textbook, text features, information filling and logical links building between separate parts of a textbook pupils form the historical image of Ukraine. The necessity of a balanced and reasoned approach to the selection of the texts and illustrations, apprehensible to pupils who are just beginning studying historical discipline is substantiated.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 205-213.en_US
dc.subjectвступ до історіїen_US
dc.subjectIntroduction to Historyen_US
dc.subjectісторія України-
dc.subjectшкільний підручник-
dc.subjectобраз історії-
dc.subjectметодика викладання історії-
dc.subjectHistory of Ukraine-
dc.subjectschool textbook-
dc.subjectthe image of history-
dc.subjectmethods of teaching history-
dc.titleОБРАЗ ІСТОРІЇ У ПІДРУЧНИКАХ «ВСТУП ДО ІСТОРІЇ» ДЛЯ УЧНІВ П’ЯТОГО КЛАСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 1(13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Ясінський М. М.pdf448.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.