Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/823
Title: | ЕФЕКТИВНІСТЬ УРАХУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ РУХОВОЇ АСИМЕТРІЇ У ФОРМУВАННІ ЗНАНЬ 4-РІЧНИХ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ |
Authors: | Галаманжук, Л. Л. |
Keywords: | рухова асиметрія motor asymmetry дошкільники формування знань експериментальні методики ефективність preschool children knowledge creation experimental methods efficiency |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 273-280. |
Abstract: | В статті досліджено ефективність використаних методик формування знань і підходів до навчання основним рухам дітей дошкільного віку з різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії (МРА). Встановлено, що методика, яка враховує особливості психічного розвитку 4-річних дітей із певною спрямованістю МРА, у комплексі з «симетричним» підходом до навчання основним рухам забезпечують найкращий результат у вирішенні поставленого завдання. // The effectiveness of methods used for building knowledge and approaches to training basic movements of preschool children with different orientation manual motor asymmetry (MMA) is investigated in the article. It was established that the method, which takes into account the mental development of 4-year-olds with particular MMA in conjunction with «symmetric» approach to training basic movements provide the best results in solving the problem. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/823 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 1(13) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Галаманжук Л. Л.pdf | 457.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.