Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКняжева, І. А.-
dc.date.accessioned2024-02-16T13:23:17Z-
dc.date.available2024-02-16T13:23:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/841-
dc.description.abstractУ статті розкрито авторське розуміння поняття «методична культура майбутніх викладачів педагогічних дисциплін спеціальності «Дошкільна освіта». Доведено, що методична культура майбутніх викладачів вищої школи як системне динамічне особистісне утворення обіймає низку компонентів, які утворюють його структуру і забезпечують функціонування методичної культури як цілого, що більше, ніж сукупність частин, які його складають. Обґрунтовано структуру методичної культури майбутнього викладача вищої школи спеціальності «Дошкільна освіта» яку зумовлює єдність чотирьох компонентів з відповідними показниками: когнітивного, діяльнісно-організаційного, ціннісно-мотиваційного, рефлексивно-оцінного. // In this article the author's understanding of concept «methodical culture of future teachers of pedagogical disciplines of specialty «Preschool Education» is presented. It is well-proven that methodical culture of future higher school teachers as a system dynamic personality entity includes the row of components which form its structure and provide the functioning of the methodological culture as a whole that is greater than the sum of parts, its components. The structure of methodical culture of a future teacher of higher school on specialty «Preschool education» is grounded. This structure is made by unity of four components with such indexes: cognitive; activity-organizational; motivational-valued; reflection-evaluation.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 119-128.en_US
dc.subjectвикладач вищої школиen_US
dc.subjectHigher school teacher, methodical culture, pedagogical disciplines, preschool education, structure of methodical culture, components, indexes.en_US
dc.subjectметодична культура-
dc.subjectпедагогічні дисципліни-
dc.subjectдошкільна освіта-
dc.subjectструктура методичної культури-
dc.subjectкомпоненти-
dc.subjectпоказники-
dc.titleОБГРУНТУВАННЯ КОМПОНЕНТНОГО СКЛАДУ МЕТОДИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА»en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Княжева І. А.pdf680.02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.