Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/851
Title: ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У РОБОТІ НАД ЗАДАЧАМИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Authors: Міськова, Н. М.
Keywords: математична освіта
mathematical education
педагогічна творчість на уроках математики
система задач у початковому курсі математики
pedagogical creativity in math class
the system of mathematical problems in the initial course of mathematics
Issue Date: 2015
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 219-226.
Abstract: У статті досліджено проблеми розкриття змісту та теоретико-методичних основ педагогічної творчості майбутніх учителів початкової школи у роботі над задачами з курсу математики. Визначено перспективи математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи, здатних творчо застосовувати здобуті знання, уміння й навички. Запропоновано шляхи покращення творчої роботи над задачами на початковому курсі математики. // The article considers the problem of the contents, theoretical and methodological foundations of future primary school teachers’ pedagogical creativity in the work on problems in the course of mathematics. The prospects of the mathematical training of future primary school teachers who can creatively apply acquired knowledge and skills are identified. The ways of improving creative work on mathematical problems in an initial course of mathematics are suggested.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/851
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Міськова Н. М.pdf574.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.