Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/854
Title: РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК СТИМУЛЮЮЧИЙ ЧИННИК ЯКІСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Authors: Плачинда Т.С.
Keywords: Майбутній фахівець, оцінювання навчальної діяльності, рейтингове оцінювання, навчально-виховний процес, принципи оцінювання, «викладач-студент».
Future specialist, assessment of studying process, rating assessment, educational process, assessment principles, «teacher – student».
Issue Date: 2015
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (14). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 470 с. - С. 251-256.
Abstract: У статті розкрито роль контрольно-діагностичних процесів у вищій школі. Звернено увагу на важливості об’єктивного оцінювання досягнень майбутніх фахівців у навчально-виховному процесі. Досліджено позиції науковців щодо сучасних підходів до оцінювання у вищих навчальних закладах. Запропоновано рейтингову систему оцінювання, яка спонукатиме студентів до самостійної роботи та самовдосконалення; активізуватиме навчальну роботу протягом семестру. // The article covers the issues of control-diagnostic processes at high school. It is focused on the importance of objective assessment of future specialists' achievements in educational process. The views of scientists about modern approaches to the assessment at high school have been considered. The author offers the rating assessment system, which may facilitate students' independent work and self-development; enhance educational process during every semester; create positive connection «teacher – student».
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/854
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Плачинда Т.С.pdf424.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.