Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/887
Title: ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СТУДЕНТІВ ІНСТИТУТІВ (ФАКУЛЬТЕТІВ) ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗДОРОВ’Я
Authors: Гнітецька, Т. В.
Ковальчук, Н. М.
Яловик, В. Т.
Keywords: cтуденти інститутів (факультетів) фізичної культури та здоров’я
students of Institutes (Faculties) of Physical Culture and Health
якість знань
теоретичні дисципліни
quality of knowledge
theoretical disciplines
Issue Date: 2015
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 412-417.
Abstract: У статті висвітлено результати дослідження, проведеного серед студентів 1–5 курсів щодо вивчення мотивів відвідування ними навчальних занять та основних проблем, які погіршують якість їхньої підготовки з теоретичних дисциплін. Обґрунтовано ефективність застосування структурно-логічних опорних схем для підвищення якості знань з фахових теоретичних дисциплін на прикладі навчальної дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання». // The article presents the results of a study conducted among students of 1–5 years of study on the motives of their attendance the training sessions and the major problems that degrade the quality of their training in theoretical disciplines. The efficiency of using structural and logical schemes for improving the quality of knowledge on basic theoretical disciplines on the example of discipline «Theory and methods of physical education» is substantiated.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/887
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.