Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/888
Title: СОМАТОТИП ЯК КРИТЕРІЙ ІНТЕГРАЛЬНОЇ ОЦІНКИ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
Authors: Мисів В. М.
Балацька Л. В.
Keywords: школярі
schoolchildren
критерій оцінки
інтегральна індивідуальність
соматотип
evaluation criteria
integrated personality
somatotype
Issue Date: 2015
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 432-438.
Abstract: У статті досліджено стан розробленості підходів до врахування індивідуальних особливостей дітей шкільного віку в аспекті успішного вирішення різних за змістом завдань під час занять фізичними вправами. Встановлено відсутність єдиного погляду науковців на критерій, що відповідає означеним умовам. Розкрито, що таким умовам відповідає соматотип дітей. Обґрунтовано необхідність проведення подальших досліджень з урахуванням соматотипів дітей шкільного віку. // The article considers the state of elaboration of approaches to recording the individual characteristics of school-age children in the aspect of a successful solution of different content tasks related to physical exercises. The absence of a common view of scientists on the criterion that meets specified conditions is ascertained. It is disclosed that such conditions are met by children’s somatic type. The necessity of further research based on school-age children somatotypes is substantiated.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/888
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Мисів В. М., Балацька Л. В.pdf565.51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.